Застосування гідравлічної системи регульованих клапанів для підвищення продуктивності двигунів внутрішнього згорання

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори:

Юйлян Сюй, Університет Ґуйджоу, м. Ґуйян, провінція Ґуйджоу, КНР

Цзицінь Ван, Університет Ґуйджоу, м. Ґуйян, провінція Ґуйджоу, КНР

Цзядуй Чень, Університет Ґуйджоу, м. Ґуйян, провінція Ґуйджоу, КНР

Реферат:

Мета. Двигуни з системою управління клапанами газорозподілу володіють кращою продуктивністю в порів-нянні з двигунами, в яких зафіксовані моменти відкриття та закриття, а також висота підйому клапанів. У роботі запропонована гідравлічна система управління клапанами газорозподілу, відповідна вимогам двигуна. Вона дозволяє регулювати обидва клапани: впускний та випускний.

Методика. Створено випробувальний стенд руху клапанів і протестована ефективність регуляції клапанів системи управління клапанами газорозподілу. На основі графіків показників впускного та випускного клапанів, регульованих системою, за допомогою програмного забезпечення для 1D-моделирования AVL Boost були спрогнозовані робочі показники двигуна.

Результати. Тести показали, що моменти відкриття та закриття клапанів можуть постійно змінюватися системою відповідно до обертів двигуна. Результати моделювання двигуна з регульованими клапанами демонструють поліпшення показників потужності на одиницю робочого об'єму двигуна, потужності гальмування, гальмівного моменту, питомої витрати палива на гальмівному стенді, коефіцієнта залишкових газів на різних обертах двигуна в порівнянні з вихідним двигуном. Поліпшення особливо помітні на низьких і середніх обертах.

Наукова новизна. Запропоновані нова конструкція та принцип дії гідравлічної системи управління клапанами газорозподілу, стратегія регулювання клапанів, що відрізняються від відомих.

Практична значимість. Запропонована гідравлічна система управління клапанами газорозподілу може використовуватися у двигунах для поліпшення їх робочих характеристик, вона відрізняється простотою конструкції та контролю, низькою собівартістю.

Список літератури / References:

1. Liu Fushui,Shang Yong,Wang Li, et al.(2013), "Influence of Intake Closing Timing on Gas Exchange Process in Internal Combustion Engine", Chinese Internal Combusion Engine Engineering, vol.34, no.6, pp.51−57.

2. Shang Yong, Liu Fushui, Lu Ying (2015), "Influence of Valve Overlap on Air Exchange Process in Internal Combustion Engine", Chinese Internal Combustion Engine Engineering, vol.36, no.4, pp.104−111.

3. Shang Yong, Liu Fushui, Wang Yali (2015), "Influence of Exhaust Valve Opening Timing on Gas Exchange Process in Internal Combustion engine", Chinese Internal Combustion Engine Engineering, vol. 34, no. 2, pp.7−12.

4. Verhelst, S., Demuynck, J.,Sierens, R., Huyskens, P. (2010), "Impact of variable valve timing on power, emissions and backfire of a bi-fuel hydrogen/gasoline engine", International Journal of Hydrogen Energy, vol. 35, no. 9, pp. 4399−4408.

5. Hu Zhilong, Gui Yong, Min Xu, et al. (2015), "Design of a variable valve hydraulic lift system for diesel engine", Journal of Mechanical Science and Technology, vol. 29, no. 4, pp. 1799−1807.

6. Tomoda, T., Ogawa,T., Ohki, H., et al. (2010), "Improvement of diesel engine performance by variable valve train system", International Journal of Engine Research, vol. 11, no. 5, pp. 331−44.

7. Okazaki, A. (2011), "Development of highly efficient engine with Electromagnetic variable valve lift", Nippon Institute of Technology, vol. 41, no. 2, pp. 9−10.

8. Haas, Michael. (2010), " Electro-hydraulic fully variable valve train system", AutoTechnology,vol. 10, no. 2, pp. 38− 43.

 

Files:
2016_01_xu
Date 2016-04-02 Filesize 447.84 KB Download 779

Відвідувачі

6227464
Сьогодні
За місяць
Всього
1296
54141
6227464

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Головна UkrCat Архів журналу 2016 Зміст №1 2016 Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування Застосування гідравлічної системи регульованих клапанів для підвищення продуктивності двигунів внутрішнього згорання