Оцінка ефективності рекламної кампанії

Рейтинг користувача:  / 1
ГіршийКращий 
Категорія: Економіка
Останнє оновлення: Середа, 24 вересня 2014, 14:06
Опубліковано: Вівторок, 25 грудня 2012, 14:42
Перегляди: 4862

Автори: Т.Б. Решетілова, В.К. Ніколаєва. 

 
На основі аналізу показників оцінки ефективності рекламної кампанії обґрунтовано набір показників, які забезпечують комплексну оцінку. Розглянуто особливості розрахунку ефективності реклами у мережі Інтернет та зовнішньої реклами. Встановлено коефіцієнти, які пов’язують витрати на рекламний носій з ефектом від його використання. На прикладі технічно складного товару запропоновано систему показників оцінки комунікаційної та економічної ефективності рекламних заходів та проведено практичні розрахунки.
Files:
2010_05 Resh
Date 2012-12-14 Filesize 323.72 KB Download 1821
Tags: рекламна кампаніякомунікаційна ефективністьекономічна ефективністьпоказники ефективностітехнічно складний товар