Оцінка ефективності рекламної кампанії
Рейтинг користувача: / 1
- Деталі
-
Категорія: Економіка
-
Останнє оновлення: Середа, 24 вересня 2014, 14:06
-
Опубліковано: Вівторок, 25 грудня 2012, 14:42
-
Перегляди: 4862
Автори: Т.Б. Решетілова, В.К. Ніколаєва.
На основі аналізу показників оцінки ефективності рекламної кампанії обґрунтовано набір показників, які забезпечують комплексну оцінку. Розглянуто особливості розрахунку ефективності реклами у мережі Інтернет та зовнішньої реклами. Встановлено коефіцієнти, які пов’язують витрати на рекламний носій з ефектом від його використання. На прикладі технічно складного товару запропоновано систему показників оцінки комунікаційної та економічної ефективності рекламних заходів та проведено практичні розрахунки.